Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0 |
Статут закладу освіти 1 2І. Загальні положення1.1 .Навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад-
дошкільний навчальний заклад»
с.Лучинчик створено на підставі рішення 9 сесії 4 скликання Лучинчицької
сільської ради від 02 липня 2012 року1.2.
Юридична адреса навчально-виховного комплексу:23452с. ЛучинчикМурованокуриловецького районуВінницької області1.3.
Навчально-виховний комплекс «загальноосвітній
навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад» - це навчальний заклад, що
забезпечує реалізацію права громадян на здобуття дошкільної та загальної
середньої освіти.1.4.
Засновник навчально-виховного комплексу -
Лучинчицька сільська рада. Засновник та районний відділ освіти здійснюють
фінансування навчально- виховного комплексу, його матеріально-технічне
забезпечення, надають необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами,
організовують будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування,
харчування та медичне обслуговування дітей.1.5.
Діяльність навчально-виховного
комплексу проводиться відповідно до Конституції України, Законів України "Про
освіту”, "Про загальну середню освіту”, "Про дошкільну освіту”, Положення про
загальноосвітній навчальний заклад, затверджене постановою Кабінету Міністрів
України від 14 червня 2000 року №964, Положення про навчально-виховний комплекс
«Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад», затверджене
постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року № 306, інших
нормативно- правових актів та власного статуту.1.6.
Основними завданнями навчально-виховного
комплексує:- створення умов для усебічного
розвитку дитини дошкільного віку, учня, формування гармонійної особистості,
збереження та зміцнення їх фізичного та психічного здоров’я;- формування
основних норм загальнолюдської моралі;- створення умов для здобуття
дітьми дошкільного віку, учнями безперервної дошкільної та загальної середньої
освіти в обсязі державних стандартів дошкільної та загальної середньої освіти,
розвитку їх творчих здібностей і нахилів.1.7.
Діяльність навчально-виховного
комплексу ґрунтується на принципах гуманізму, демократизму, незалежності від
політичних, громадських організацій, поєднання загальнолюдських і національних
надбань, пріоритетності навчання, зміст якого містить виховний потенціал.1.8.
Навчально-виховний комплекс самостійно приймає
рішення здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої законодавством
України та даним статутом.1.9.
Навчально-виховний комплекс несе
відповідальність перед особою,
3суспільством і державою за: реалізацію головних завдань дошкільної освіти,
загальної середньої освіти визначених, законами України "Про дошкільну освіту" Про загальну середню освіту”, «Про освіту»;- забезпечення рівня дошкільної
освіти та загальної середньої освіти у межах державних вимог до її змісту,
рівня й обсягу;- дотримання фінансової дисципліни
та збереження матеріально-технічної бази.1.10. Мова навчання - українська.1.11.
Навчально-виховний комплекс є юридичною
особою, має печатку і штамп. Взаємовідносини між навчально-виховним комплексом
з юридичними та фізичними особами визначаються Угодами, що укладені між ними.2.Створення, комплектування навчально -
виховного комплексу2.1.
Навчально-виховний комплекс
створюється за рішенням місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого
самоврядування.2.2.
Навчально-виховний комплекс складається з двох
підрозділів - дошкільного та шкільного.Дошкільний підрозділ забезпечує належний рівень дошкільної освіти дітей
віком від 3 до 6 років відповідно до вимог Базового компонента дошкільної
освіти.Шкільний підрозділ забезпечує відповідний рівень
загальноосвітньої підготовки учнів згідно з вимогами Державного стандарту
загальної середньої освіти. У складі шкільного підрозділу можуть бути класи з
поглибленим вивченням окрехмих предметів, групи продовженого дня, пришкільний
інтернат для учнів, які проживають у віддалених районах.2.3.
Кількість дошкільних груп,
класів, груп продовженого дня у навчально- виховному комплексі встановлюється
засновником на підставі нормативів їх наповнюваності, затверджених
Міністерством освіти і науки України за погодженням з
Мінфіном, відповідно до поданих заяв батьків або осіб, які їх замінюють, та
санітарно-гігієнічних норм.2.4.
Прийом дітей дошкільного віку та
учнів до всіх класів навчально- виховного комплексу здійснюється на
безконкурсній основі і, як правило, відповідно до території обслуговування.До першого класу шкільного підрозділу зараховуються , як правило, діти з 6-ти років.Зарахування учнів (вихованців) до навчально-виховного комплексу здійснюється,
як правило, до початку навчального року за наказом директора на підставі
особистої заяви (для неповнолітніх - заяви батьків або осіб, які їх замінюють),
а також свідоцтва про народження (копії), медичної довідки встановленого
зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які вступають до
першого класу).2.5.
Медичне обслуговування та
організація харчування дітей дошкільного віку, учнів у навчально-виховному
комплексі здійснюються відповідно до законодавства.з2.6.
Навчально-виховний комплекс
працює за п’ятиденним робочим тижнем
4Вихідні дні - субота, неділя.Дошкільний підрозділ працює з 8 до 17 години.Шкільний підрозділ -
з 8.30 до 15.05. Позакласна та позашкільна робота -з 16 до 18 години.3.Організація навчально-виховного
процесу3.1 .Навчальний рік у навчально-виховному комплексі
починається 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного
року.Навчальні заняття організовуються за семестровою системою.Протягом навчального року для учнів проводяться канікули тривалістю не
менше 30 календарних днів.3.2. Навчально-виховний комплекс здійснює свою діяльність відповідно до
перспективного та річного плану, який складається на навчальний рік.3.3 План роботи схвалюється педагогічною радою і затверджується радою
навчального закладу.3.4.
Основним документом, що регулює
навчально-виховний процес, є робочий навчальний план, що складається на основі
типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і
науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням профілю
навчання.Робочий навчальний план погоджується радою навчально-виховного комплексу і
затверджується начальником відділу освіти райдержадміністрації.3.5.
Навчально-виховний комплекс
працює за навчальними програмами, підручниками , посібниками, що мають
відповідний гриф Міністерства освіти і науки, й реалізує навчально-виховні
завдання на кожному ступені навчання відповідно до вікових особливостей та
природних здібностей.3.6.
Навчально-виховний процес здійснюється за
різними формами.Дошкільний підрозділ - у вигляді занять, що тривають ЗО хвилин.Шкільний підрозділ - у вигляді уроків, лекцій, лабораторно-практичних тасемінарських занять, диспутів, екскурсій.Тривалість уроків у навчальному закладі становить:у 1 класі - 35 хвилин, у 2-4 класах - 40 хвилин, у 5- 9 класах - 45 хвилин.Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відповідними
органами управління освітою та державної санітарно-епідеміологічної служби.3.7.
Тривалість перерв між заняттями та уроками
встановлюється з урахуванням потреб в організації активного відпочинку і
харчування, але не менш як 10 хвилин.3.8 Розклад занять та уроків складається на кожен семестр відповідно до
робочого навчального плану з дотриманням педагогічних і санітарно-гігієнічних
вимог, затверджується директором навчально-виховного комплексу, погоджується з
профспілковим комітетом. 53.9. Оцінювання результатів рівня навчальних
досягнень учнів здійснюється за 12-ти бальною системою по рівнях: початковий - 1,2,3 бали;середній - 4,5,6
балів; достатній - 7,8,9 балів; високий
-10,11,12 балів.Оцінювання навчальних досягнень учнів
1-2 класів здійснюється вербально, За рішенням педагогічної ради оцінювання
навчальних досягнень учнів 2-го класу можна здійснювати в балах.У
навчальному закладі здійснюється тематичне оцінювання.4.Учасники
навчально-виховного процесу4.1.
Учасниками
навчально-виховного процесу в навчально-виховному комплексі є діти дошкільного
віку, учні, педагогічні і медичні працівники, психологи, бібліотекарі, інші
працівники і спеціалісти закладу, керівники, батьки або особи, які їх
замінюють.4.2.
Статус учасників навчально-виховного процесу,
їхні права і обов’язки визначаються Законами України " Про освіту”, «Про
загальну середню освіту». «Про дошкільну освіту», іншими актами законодавства
України, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим
постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року № 964, Положенням
про навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний
навчальний заклад», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12
березня 2003 року№>
306, статутом, правилами внутрішнього розпорядку навчального закладу.4.3.
Права дитини у сфері дошкільної та шкільної
освіти:-
захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її
здоров’ю, моральному та духовному розвитку;-
доступність і безоплатність дошкільної та загальної середньої освіти;- вибір певного загальноосвітнього навчального
закладу, форми навчання, предметів варіативної частини навчального плану,
факультативів, спецкурсів, позакласних занять;-
переатестацію з навчальних предметів;-
безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;-
користування навчально-виробничою науковою, матеріально-технічною,
культурно-спортивною, корекційно-відновною та лікувально - оздоровчою базою,
навчального закладу;-
участь у різних видах навчальної, науково-практичної діяльності, конференціях,
олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;-
участь у діяльності органів громадського самоврядування навчального закладу;-
вільне вираження поглядів, переконань;-
у добровільних самодіяльних об'єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках,
групах за інтересами тощо- захист від будь-яких форм експлуатації; психічного
і фізичного насилля, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують
їх права, принижують честь і гідність
64.4 Учні зобов’язані:-
брати посильну участь у різних видах трудової
діяльності;-
бережно ставитись до державного, громадського
і особистого майна;оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками,
підвищувати загальнокультурний рівень;-
дотримуватись законодавства, моральних,
етичних норм;-
дотримуватись вимог статуту, правил
внутрішнього розпорядку;-
дотримуватись правил особистої гігієни.4.5.
Батьки учнів та особи, які їх замінюють, мають
право:-
обирати і бути обраними до батьківських
комітетів та органів громадського самоврядування;-
звертатися до органів управління освітою,
керівника навчального закладу і органів громадського
самоврядування з питань навчання, виховання дітей; - брати участь у заходах,
спрямованих на поліпшення організації навчально- виховного процесу та зміцнення
матеріально-технічної бази навчального закладу;- на захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського
самоврядування закладу та у відповідних державних,судови органах.Батьки та особи, які їх замінюють несуть відповідальність за здобутгя
дітьми повної загальної середньої освіти і зобов'язані:-
забезпечувати умови для здобуття дитиною
повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;-
постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний
стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;-
поважати гідність дитини, виховувати
працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни,
сім'ї, державної та рідної мов;, повагу до національної історії, культури,
цінностей інших народів;- виховувати у дітей повагу до
законів, прав, основних свобод людини.У разі невиконання батькам та особами, які їх замінюють,обов'язків,передбачених
законодавством, навчальний заклад може порушувати клопотання про
відповідальність таких осіб, у тому числі позбавлення їх батьківський прав.4.6.
На посаду педагогічного працівника
навчально-виховного комплексу приймається особа з високими
моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту,
належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність,
забезпечує результативність та якість своєї роботи, а також фізичний і
психічний стан якої дозволяє виконувати професійні обов’язки.4.7.
Трудові відносини регулюються законодавством
України про працю, законами України «Про загальну середню
освіту», " Про дошкільну освіту', іншими законодавчими актами, правилами
внутрішнього трудового розпорядку.4.8 Педагогічні працівники мають право:-
на захист професійної честі, гідності;-
самостійно обирати форми, методи, засоби
навчальної роботи, не шкідливі для здоров'я учнів;-
брати участь у роботі методичних об'єднань,
нарад, зборів навчального закладу та інших органів самоврядування закладу,
заходах, пов'язаних з організацією навчально-виховної роботи;
7-
обирати форми підвищення своєї кваліфікації;-
проводити в установленому порядку
науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;-
вносити пропозиції керівництву навчального
закладу і органам управління освітою щодо поліпшення навчально-виховної роботи;-
на соціальне і матеріальне забезпечення відповідно
до законодавства;-
об'єднуватися у професійні спілки та бути
членами інших об'єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством.4.9 Педагогічні
працівники зобов'язані:забезпечувати
належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних
програм, дотримуючись вимог Державного стандарту загальної середньої освіти;сприяти розвитку
інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров'я;утверджувати
особистим прикладом і настановами повагу до державної символіки, принципів
загальнолюдської моралі;виконувати
статут навчального закладу, правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи
трудового договору;брати участь у
роботі педагогічної ради;виховувати в
учнів повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій та звичаїв,
духовних та культурних надбань народу України;готувати учнів
до самостійного життя в дусі взаємо розуміння, миру, злагоди між усіма
народами, етнічними, національними, релігійними групами; дотримуватися
педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів; постійно підвищувати свій
професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну і політичну культуру;виконувати
накази і розпорядження керівника навчального закладу, органів управління
освітою.4.10.
Технічні працівники (обслуговуючий персонал)
приймаються на роботу до навчально - виховного комплексу директором.4.11.
Працівники навчально-виховного комплексу у
відповідності до статті 26 Закону України "Про забезпечення санітарного та
епідемічного благополуччя населення” проходять періодичні безоплатні медичні
огляди один раз на рік у Мурованокуриловецькій ЦРЛ.4.12.
Педагогічні працівники навчально-виховного
комплексу підлягають атестації, яка здійснюється, як правило, один раз на п’ять
років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників
України, затвердженого Міністерством освіти і науки України .4.13.
Педагогічні працівники навчально-виховного
комплексу, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку,
невиконують
посадових обов’язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації
не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного
законодавства. . 8 5.Управління навчально-виховним
комплексом5.1.
Управління навчально-виховним комплексом здійснюється його засновником
-Лучинчицькою сільською радою, районним відділом освіти.5.2
Безпосереднє
керівництво навчально-виховним комплексом здійснює його директор, який може
бути тільки громадянином України, який має вищу педагогічну освіту, не менш як
3 роки стажу педагогічної роботи.Директор
навчально-виховного комплексу та його заступники призначаються на посаду та
звільняються з посади відповідним органом управління освітою згідно із
законодавством. Призначення та звільнення заступників директора та інших
педагогічних працівників здійснюється за поданням директора.Директор
навчально-виховного комплексу:- здійснює
керівництво педагогічним колективом, забезпечує раціональний добір і
розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і
кваліфікаційного рівня:-
організовує
навчально-виховний процес;-
забезпечує
контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та
навичок дітей;-
відповідає за
реалізацію Державного стандарту загальної середньої освіти, за якість і
ефективність роботи педагогічного колективу;-
створює
необхідні умови для участі дітей у позакласній та позашкільній роботі,
проведення виховної роботи;-
забезпечує
дотримання вимог охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних
норм, техніки безпеки;-
розпоряджається
в установленому порядку майном і коштами;-
підтримує
ініціативи щодо вдосконалення системи навчання і виховання, заохочення творчих
пошуків, дослідно - експерементальної роботи педагогів;-
дає дозвіл на
участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників підприємств,
установ, організацій у навчально-виховному процесі, керівництві учнівськими
об'єднаннями за інтересами;-
забезпечує
права дітей на захист їх від будь-яких форм фізичного або психічного
насильства;-
вживає заходів
до запобігання вживанню учнями алкоголю, наркотиків;-
контролює
організацію харчування і медичного обслуговування дітей;-
видає в межах
своєї компетенції накази та розпорядження і контролює їх виконання;-
щороку звітує
про свою роботу на загальних зборах (конференціях) колективу із залученням
представників батьківської громади та громадськості.5.3
Директор
навчально-виховного комплексу є головою педагогічної ради постійно діючого
колегіального органу управління навчальним закладом.Робота педагогічної ради
проводиться відповідно до потреб навчального закладу. Кількість засідань
педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не може бути меншою ніж
чотири на рік.Педагогічна
рада розглядає питання:-
удосконалення і
методичного забезпечення навчально-виховного процесу;-
планування та
режиму роботи навчального закладу;
9-
переведення
учнів до наступних класів і їх випуску , видачі документів про відповідний
рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;-
підвищення кваліфікації педагогічних
працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у
навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;-
морального та матеріального заохочення учнів
(вихованців) та працівників закладу;-
притягнення до дисциплінарної відповідальності
учнів за невиконання ними своїх обов'язків.5.4
Органом громадського самоврядування
навчального закладу є загальні збори (конференція) його колективу, що
скликаються не менше ніж раз на рік.Загальні збори (конференція)
заслуховують звіт директора про здійснення керівництва навчальним закладом,
розглядають питання навчально-виховної, методичної, економічної і
фінансово-господарської діяльності закладу.5.5
У період між загальними зборами діє рада
навчально-виховного комплексу.До складу ради навчального
закладу обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, учнів
, батьків і громадськості.Рада навчального закладу
організовує виконання рішень загальних зборів - (конференцій), затверджує план
роботи закладу, погоджує робочий навчальний план на кожний навчальний рік,
розглядає питання здобуття обов'язкової загальної середньої освіти молоддю, підтримки
ініціатив щодо вдосконалення системи навчання і виховання дітей,
дослідно-експериментальної роботи • педагогів, зміцнення матеріально-технічної
бази, поповнення й використання бюджету заклад, вносить пропозиції щодо
морального і матеріального заохочення учасників навчально- виховного процесу,
приймає рішення спільно з педагогічною радою про представлення до нагородження
учнів похвальними листами «За високі досягнення у навчанні» .Кількість засідань ради визначається за
потребою, але як правило не менше ніж 4 рази на рік.5.6. У навчально - виховному комплексі
діє піклувальна рада орган самоврядування, який формується з представників
органів виконавчої влади , підприємств, установ, навчальних закладів, окремих
громадян з метою залучення громадськості до вирішення проблем освіти,
забезпечення сприятливих умов ефективної роботи закладу.Піклувальна рада вживає заходів до
зміцнення матеріально-технічної і навчально-технічної бази, залучення
додаткових джерел фінансування закладу, поліпшення умов для організації
навчально-виховного процесу, стимулювання творчої праці педагогічних
працівників.Кількість засідань визначається їх
доцільністю, але як правило не менше ніж 4 рази на рік.б.Матеріально-технічна
база.6.1.
Матеріально-технічна база включає:-будівлю
школи , в якій розташовані : дитячий садок , їдальня ,майстерню, спортивний зал , актовий зал .-
спортивні, ігрові майданчики;-
та інші матеріальні цінності, вартість
відображена у балансі.106.2.
Майно навчально - виховного
комплексу належить йому на правах оперативного управління відповідно до чинного
законодавства.6.3.
Навчально - виховний комплекс відповідно до
чинного законодавства користується землею у розмірі 1,40 га і несе
відповідальність за дотримання вимог та норм її охорони.6.4. Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна може
здійснюватися лише у випадках, передбачених чинним законодавством.Збитки, завдані закладу освіти внаслідок порушення його майнових прав
іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються згідно чинного
законодавства.7.Фінансово
- господарська діяльність7.1.
Навчально - виховний комплекс - не прибуткова
організація, а тому не є платником податків. Фінансово-господарська діяльність
навчально-виховного комплексу здійснюється на основі його кошторису.7.2.
Джерелами фінансування є кошти:- засновника;- районного відділу освіти у розмірі
передбаченому нормативами фінансування загальної середньої освіти для
забезпечення вивчення предметів в обсязі Державних стандартів освіти- кошти фізичних, юридичних осіб- кошти, отримані за надання платних
послуг- доходи від реалізації продукції
навчально-дослідної, ділянки, від здачі в оренду приміщень, споруд, обладнання- благодійні внески юридичних і
фізичних осіб- інші надходження , не заборонені
чинним законодавством.7.3.
Бухгалтерський облік в навчально - виховному
комплексі здійснюється централізовано через бухгалтерію райво та через
бухгалтерію сільської ради.7.4.
Навчально - виховний комплекс має право згідно
із законодавством купувати і орендувати необхідне обладнання та інші
матеріальні ресурси, користуватися послугами будь - якого підприємства,
установи, організації або фізичної особи, фінансувати за рахунок власних коштів
заходи, що сприяють поліпшенню соціально-побутових умов колективу.7.5.
Діловодство навчально - виховного комплексу
організовується відповідно до встановленого нормативу Міністерства освіти і
науки.8.Контроль
за діяльністю навчального закладу.8.1. Основною формою державного контролю за діяльністю навчально виховного
комплексу є державна атестація, яка проводиться не рідше одного разу на десять
років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.8.2. У період між атестацією проводяться перевірки навчально-виховного
комплексу з питань, пов’язаних з його навчально - виховною діяльністю. Зміст,
види і періодичність цих перевірок визначаються залежно від стану навчально -
виховної роботи. 119.Реорганізація або
ліквідація закладу 9.1.
організація навчально - виховного
комплексу проводиться у разі зміни його типу або форми
власності згідно з чинним законодавством,9.2.
Реорганізація і ліквідація навчально -
виховного комплексу проводяться у порядку, встановленому
законодавством України.Реорганізація і ліквідація навчально - виховного комплексу допускається
лише за згодою територіальної громади.
|
Пошук
Календар
Архів записів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||